Komentujte!

Komentář

  1. Nj, to ale není žádné logo. Logo má být unikátní a podporovat tak budování značky. Ikona, která se používá všude možně, tuhle funkci fakt neplní. Když jsme u toho nábytku, stačí se podívat na nábytkářské firmy, má snad nějaká v logu ikonku stolu nebo pohovky? Když už chci šetřit tak je lepší mít jako logo jen text, než do něj cpát nějakou generickou ikonu, to je balast.

    • Souhlasím, proto jsem na úvod psal, že je to vhodné pro „blog nebo menší projekt“. K tomu určitě stačí název a nějaký symbol. Velké značky přistupují k logu pochopitelně jinak a najímají si na to lidi.

  2. Paráda. Také jsem pro svůj nábytkový web využil něco podobného. 😉 Logo pravé to není, ale pro různé menší projekty a webíky je tato cesta ideální. Potřebujete značku, kterou dáte na web, Facebook, atd. A x tisíc na grafika na začátku v rozpočtu není, respektive se dají investovat lépe.

    Díky, za tip, už je mám v záložkách. :-)

  • Podobný obsah podle štítku