Jak si chytře usnadnit práci s Gmailem

Gmail je fenomém už od svého spuštění v dubnu 2004. Kromě obřího místa k ukládání oslňuje i propracovaným vyhledáváním a dalšími funkcemi. K práci s e-mailem nepoužívám nic jiného. Všechny své i klientské schránky spravuji v Gmailu a rád bych se podělil, jak se lze v záplavě e-mailů orientovat lépe, řídit priority a zvýšit efektivitu. Číst celý článek

Jaký je Supportbox? Testuji nový český nástroj pro zákaznickou podporu

Už chvíli jsem měl v hledáčku různé ticketovací systémy pro vylepšení zákaznické podpory přes e-maily. Z různých důvodů, z nichž ty důležité byly dobrá podpora češtiny a šance na úpravy podle připomínek, padla volba na Supportbox. Už několik dnů jej intenzivně testuji, a tak je čas podělit se o dojmy. Číst celý článek